Contribyteltä saat palvelumuotoilun kehittämisen
taitoja ja konsultointia. Menestystarinoita syntyy
vain yrityksissä, joissa asiakaskokemus kuuluu koko henkilöstölle.
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen
Palvelun kartoitus ja mittaus
Koulutukset ja osaamisen kehittäminen
Apuja ja käsipareja palvelumuotoiluun
Contribyte auttaa yrityksiä omaksumaan ja omistamaan palvelumuotoilunsa - miksi ostaa ulkopuolelta, kun voi tehdä itse?
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen
Meidän mielestämme asiakaskokemus kuuluu kaikille organisaatiossa. Siksi palvelumuotoilun pitäisi syleillä koko organisaatiota tuotekehityksestä myyntiin ““ oli kyse uudesta tai jo markkinoilla olevasta tuotteesta tai palvelusta. Asiakkaan odotukset ja tarpeet muuttuvat kaiken aikaa ja siksi menestyvä yritys osaa ennakoida niitä tai ainakin reagoi niihin nopeasti.
Contribyte on luotettu ja kokenut kumppanisi, kun haluat varmistaa, että asiakaskokemus kulkee kautta linjan yrityksessäsi. Meillä on tarjota yrityksellesi räätälöity setti palvelumuotoilun työkaluja ja -tapoja, jotta pääsette haluttuun tavoitteeseenne. Lisäksi autamme asiakaslähtöisyyden nykytilan määrittämisessä sekä tavoitteiden saavuttamisen keinoissa.
Palvelun kartoitus ja mittaus (tulossa!)
Yrityksen kilpailuetu kulminoituu yhä useammin palveluissa ja siinä, millaisen asiakaskokemuksen se voi luoda. Me tarjoamme sinulle palvelun “kuumemittaria”: joko palvelun kartoittamisessa (assessmoinnissa) tai palvelusi kypsyystestissä, jossa saat ulkopuolisen asiantuntijan arvion siitä, millä tasolla palvelunne on.
Kysy lisää ja vaikuta ““ palvelu on vielä palvelumuotoiltavana!
Koulutukset ja osaamisen kehittäminen
Koulutamme ja kehitämme palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen osaamista jo tuotekehityksen yhteyteen sekä palvelun edelleen kehittämiseen, kun tuotteesi on jo markkinoilla. Kun oppii integroimaan palvelumuotoilun jo mahdollisimman aikaiseen vaiheeseen tuotekehitystä, yrityksestäsi tulee ennakoivampi, itseohjautuvampi, osaavampi ja aidosti asiakaslähtöinen.
Yhdistä palvelumuotoilu osaksi SAFe:a ja/tai kehitystä. Contribyten asiantuntijat mahdollistavat tehokkaan tuotekehityksen ja saumattoman asiakaskokemuksen. Katso koulutus tästä.
Koulutuksissa kuulet uusimmat menestystarinat, päivität oman osaamisesi ja verkostoidut muiden kanssa. Mukaasi saat palvelumuotoilun työkalupaketin. Yrityskohtaisten valmennusten avulla kehität tiimejä, organisaatiota, yhteisiä käytäntöjä ja asiakaskohtaamisia. Varmistat palvelumuotoilulla, että asiakaslähtöisyys ja ““kokemus kulkee läpi organisaation. Sano “heippa” siiloille.
Apuja ja käsipareja palvelumuotoiluun
Tarvitsetko apua asiakaskokemuksen, palveluajattelun tai -muotoilun ja jalkauttamiseen? Joskus on vaikea nähdä metsää puilta tai oma aika tai taidot eivät riitä. Silloin on hyvä pyytää palvelumuotoilun ammattilainen apuun. Teemme paljon, vähän tai juuri sen verran kuin tarvitset, mutta meille on myös tärkeää tuottaa oppivia organisaatioita ja synnyttää osaamista yritysten sisällä. Contribyte on mukanasi palvelumuotoilun juuri siinä vaiheessa niin sopivasti kuin yrityksesi tarve vaatii.
Apuamme voit hankkia sekä tunti- tai projektimallilla että jatkuvana palveluna.
Tarvitseko apua tuotejohtamiseen? Kerro miten voimme auttaa.